.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم حضور احمدی نژاد در مراسم تودیع متکی
عدم حضور احمدی نژاد در مراسم تودیع متکی

فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور، منوچهر متكی وزیر سابق امور خارجه و باسابقه ترین وزیر دولت محمود احمدی نژاد تودیع و علی اكبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به عنوان سرپرست این وزارتخانه معارفه می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این مراسم صبح شنبه 27 آذر ماه در ساختمان شماره 1 وزارت امور خارجه با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و مدیران و معاونان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

منوچهر متكی باسابقه ترین وزیر دولت محمود احمدی نژاد بود كه با بركناری در هنگام ماموریت كاری در سنگال به ركورد خود در این دولت پایان داد.

دكتر علی اكبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی همزمان به عنوان سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران مشغول به كار خواهد شد.

به گزارش مهر، علی اكبر صالحی متولد 1328 در شهر مقدس كربلا است و به زبان های عربی و انگلیسی تسلط دارد. وی مدرك كارشناسی خود را از دانشگاه آمریكایی بیروت و دكتری را در علوم فنی و در سال ۱۹۷۷ از ام‌آی‌تی در آمریكا دریافت كرده است.

علی‌اكبر صالحی، با مرتبهٔ علمی دانشیار، عضو هیئت علمی دانشكده انرژی دانشگاه صنعتی شریف است وبین سال‌های۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ و ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ ریاست دانشگاه صنعتی شریف را بر عهده داشت.

در كارنامه وی فعالیت به عنوان نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیده می شود و همچنین، وی بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، معاونت دبیر كل سازمان كنفرانس اسلامی را بر عهده داشته‌ است.

وی تیرماه1388 به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.